05 June 2013

project work addmath - jawapan




katilkatilkatilkatilkatilkatilkatilkatil -,-

Bismillahirahmanirrahim and Assalamualaikum :)

jam sudah pun menunjukkan pukul 4.16 pagi and aku still tak tidur lagi. rasenya katil pun memang dah bnyak kali melambai-lambai dekat aku ajak berdating. well, everyday kitorang dating kan. 

guess what? kenapa aku tak tidur lagi. yeah, same goes with other spm candidate 2013, finish up our project work addmath lah kan? haahaaahaaa, good luck guys-credit to spm candidate 2013 :)

tau tak kenapa aku sanggup stay sampai pepagi buta nih? this is because nak siapkan part yang rumit and nak 'ditayangkan' kepada cik azleen rashidah - my fren. die mintak aku datang sekolah esok untuk discussion. sorry to say, i can't. rumah saya jauh lahh yunk. so, mudah-mudahan dengan cara ni, boleh membantu die esok dalam discussion , amin :D



aleen, nampak tak orang dekat atas tu? macam tu lah keadaan kite sekarang -,- no lahh, just kidding weyh :D


so, let's begin.

PART B(a)










PART B (b)



PART B(c)





PART C(a)
* part C(b) dan (c) buat sendiri ye. carik formula dalam buku rujukan okay :)





FURTHER EXPLORATION





























*p/s: graf ni, kite tak tau betul ke tak, so better re-check balik dekat guru masing-masing ye :)





aleen, gambar-gambar ni semua saje kite buat kecik. pandai-pandai lah ko copy and zoom nanti ye. all the best dear  kalau tak faham texting me okay :)

and now, nak pergi tidur. ade mase berape mint je lagi sebelum masuk subuh. then, bangun balik and bersiap ke library again to finish up my work. bye







3 comments:

Apple said...

Wahh . Awal boleh saya jadi kan nie sebagai tujukan ?

cik adorabelle said...

dipersilakan :)

waheed rauf said...

http://gamesyork.blogspot.com/